کسی درد واژن داره
من دارم علتش چیه

۵ پاسخ

منم الان دوماهه دارم خیلی شدیده به زور راه میرم ودراز میکشم سنگینی می‌کنه استخونای واژن البته بچه هم تو سونو ۲۹هفتگی بریچ بود

بچم حالت ایستاده دکتر گفت از اونه

سرش پایینه سنگینی میکنه

منن داشتم دکتر گف بخاطر کلسیمه

من استخوان واژنم درد میگیره مخصوصا وقتایی که سرپا میشم، علتشم نمیدونم چیه ولی قبلا اینجا پرسیدم اکثرا گفتن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری