دوستان من درد واژن دارم بخاطر چیه

۵ پاسخ

سلام دوستم دعا کن منم به هفته های امن تو برسم عزیزم منم فانلم

آره منم چند روزه درد دارم

من از هفته 18 داشتم دکترم گفت بخواطر بزرگ شدن جنین فشار میاره ب واژن

خیلی فعالیت نداشتی؟

عفونت نداری؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته چهلم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلین🍓🩷 مامان اِلین🍓🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد