سلام خانوما
درد شدید واژن دارم کسی میدونه بخاطر چیه

۷ پاسخ

من دیگه قیدشو زدم دردش ی سره شده استخونش شکسته

اره من از شیش ماهگی دارم هرروزم بیشتر میشه به دکترم گفتم گفت عادیه دیگه من خیلی چاقم شدم بیشتر فشاره فکر کنم رو واژنم😭😭

من ک نابودم دوسه هفتس🤦🏼‍♀️کاری ام نمیشه کرد

منم دارم دکترم قرص داده کمتر شده ولی همچنان اذیت میشم موقع نشستن و بلندشدن

میفهمم منم همینجوردیگه خسته شدم خیلی درد دارم ولی عمل نمیکنن باید وایسم تا دردام شروع شه

منم خیلی درد دارم نمیتونم قشنگ بشینم نمیتونم قشنگ راه برم 😢

منم خیلی درددارم نمیتونم بشینم بخوابم 😭😭

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی