من دیگه قیدشو زدم دردش ی سره شده استخونش شکسته
اره من از شیش ماهگی دارم هرروزم بیشتر میشه به دکترم گفتم گفت عادیه دیگه من خیلی چاقم شدم بیشتر فشاره فکر کنم رو واژنم😭😭
من ک نابودم دوسه هفتس🤦🏼♀️کاری ام نمیشه کرد
منم دارم دکترم قرص داده کمتر شده ولی همچنان اذیت میشم موقع نشستن و بلندشدن
میفهمم منم همینجوردیگه خسته شدم خیلی درد دارم ولی عمل نمیکنن باید وایسم تا دردام شروع شه
منم خیلی درد دارم نمیتونم قشنگ بشینم نمیتونم قشنگ راه برم 😢
منم خیلی درددارم نمیتونم بشینم بخوابم 😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.