۷ پاسخ

خوبه

قبلا ۳.۳ بود

خوبه تیروییدت نرماله

خوبه زیر ۲ و نیم توی بارداری خوبه

دارو میخوری عزیزم؟

آزمایشتون خوبه
مال من ۳.۱۵ بود دارو مصرف میکنم
تو سه ماهه دوم باید زیر ۳ باشه
مال شما نرماله

دارو میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی