۷ پاسخ

خوبه عزیزم

خوبه بالا نیست.یک ساعته براتون ننوشته چرا؟

قندت خوبه
ناشتا ۸۴ هستش
دوساعت بعدش هم ۹۱
خوبه

واقعا مرسی مهربونا فکر میکردم بالاعه 😂

خوبه عزیزم مشکلی نداره

اوکیه گلم

خوبه عزیزم نرماله

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۱۲ ماهگی
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها💖💖 مامان دوقلوها💖💖 ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین ومتین مامان سلین ومتین ۱۱ ماهگی