ازمایش قند(گلوکز)اگ مسی سردرمیاره بگ خوبه یانه

تصویر
۸ پاسخ

کسی&.

عالیه

نرماله گلم

خوبه عزیزم فقط کم خونی خفیف داری‌.منم ازمایشم دقیق مث تو بود

عالیه

قندت خوبه
کم خونی داری

قندت عالیه
عفونت ادراری و دفع پروتئین هم نداری خداروشکر
ولی کم خونی داری

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ania🩷🎀 مامان ania🩷🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری