۶ پاسخ

آب مشکلی نیست

من دیروز دادم خیلی بد بود برا من حالم داشت بد میشد ۱۲ ساعت ناشتا بودم 🤦‍♀️ولی بعد ازمایش خون دوم یکم آب خوردم

من چند روز پیش دادم گفتن آب اشکال نداره و میتونی بخوری

پودره خوشمزس الان دادم اومدم

پودر و خوردم گفت مابین خون گیری میتونی آب بخوری

فقط همون شربت

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری