۱۴ پاسخ

بنظرم نخوردنش تو ۱روز اتفاقی نمیفته
من حتی روزهایی ک ازمایش تیروئید دارمم نمیخورم
جواب ازمایشا بنظرم دقیق تر درمیاد

بمن گفتن بعداازمایش گلوگزکه تموم شدبخور

من اون روز اصلا نخوردم قرص رو

ازمایش خون ناشتاییمو ک دادم بعد قرص تیرویید خوردم با ی قلپ آب بعد نیم ساعت شربت رو خوردم

منم نخوردم

من بعد ازمایش گوگلز فهمیدم تیرویدم کم کاره ولی فک کنم نباید بخوری روز ازمایش چون ب من گفت قرصمو صبا ناشتا بخورم

من نخوردم اون روز

نخوزدم‌اون‌روز

من نخورده بودم..بعد از شربت گفت بخور

من دیروز رو قرص تیروئید نخوردم

کلا قرص تیروئید باید ناشتا بخوری اول اونو بخور بعد شربت

من بعد آزمایش خوردم

من تیروئید دارم ولی هنوز به اونجا نرسیدم

من اون روز قرص نخوردم

سوال های مرتبط