۶ پاسخ

ن من نخوردم

من قبلش خوردم رفتم

بعد آزمایشت بخور عزیزم ، ایرادی نداره

اول ازمایش دادم بعد خوردم

من همون روز آزمایش تیرویید هم داشتم نخوردم
ولی اگه آزمایش دیکه همراهش نیست بخور

من وقتی از ازمایش برگشتم خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری