از دکترم پرسیدم گفت بخور ،تیرویید رو جواب ازمایش قند تاثیر نداره
بله من خوردم عزیزم
من که خوردم نمیدونستم نپرسیدم هم
نخوردم چون طول میکشه تا آزمایش بدین . بعدش خوردم و بعد نیم ساعت غذا خوردم
نه بعد ازمایش اول که ناشتا بودم خوردم
نههه..
من نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.