کسایی ک دیابت دارید هم آزمایش گلوکز دادید؟

۵ پاسخ

دیابتی ها باید دو مرحله ای بدن یکی ناشتا یکی بعد صبحانه

من دو مرحله ایی دادم.

منم پیش دیابت دورحله ای می نویسه دکتر ماهی یبار باید بدم

من پیش دیابتم ولی دکتر گفت اونو نده دو مرحله ای نوشت برام

من سه ماهم بود گلوکز انجام دادم چون دیابت داشتم دیگه بهم نداد همش دومرحله ای سه مرحله ای هرماه انجام میدم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی