۵ پاسخ

نه گلم من دیابت ندارم ولی قند دارم و قرص میخورم دکتر برام ازمایش قند دوساعته نوشت اون پودر رو گفت لازم نیس بدی

چرا اصلا باید بریم چیو مشخص میکنن؟

متاسفانه الزمایه در حالی که به شدت غیرمنطقی

همه باید بدن

کلا الزامیه گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد