معمولا به ازمایش قند نگاه میکنن بالا باشه بدون گلوکز مینویسن
دکتر برای من ننوشت فقط همین ناشتا نوشت و 2 ساعت بعدش
من قندم از اول بارداری بالا بود یکم
دوبار ازمایش گلوکز دادم ۱۴هفته و۲۴هفته
صد در صد
من تو بارداری اولم داشتم برام ننوشت آزمایش ناشتا و دو ساعت بعد مینوشت
برا منم دیابت داشتمننوشت همون دو ساعته دادم
من برا ۲ تا بارداری هام دکترم برام ننوشت همون آزمایش ناشتا و ۲ ساعته دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.