۷ پاسخ

معمولا به ازمایش قند نگاه میکنن بالا باشه بدون گلوکز مینویسن

دکتر برای من ننوشت فقط همین ناشتا نوشت و 2 ساعت بعدش

من قندم از اول بارداری بالا بود یکم
دوبار ازمایش گلوکز دادم ۱۴هفته و۲۴هفته

صد در صد

من تو بارداری اولم داشتم برام ننوشت آزمایش ناشتا و دو ساعت بعد مینوشت

برا منم دیابت داشتم‌ننوشت همون دو ساعته دادم

من برا ۲ تا بارداری هام دکترم برام ننوشت همون آزمایش ناشتا و ۲ ساعته دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی