۷ پاسخ

بعضیا دوبار یبار ماهای اول یبارم ۳ ماه آخر

یکبار اگر مشکوک بود بعدا دوباره میگیرن

من یکبار با ازمایشای کلی اول بارداری دادم یکبارم 28 هفته

انجام دادی آزمایشت رو عزیزم ؟
چطور بود؟ و اینکه دو مرحلش ناشتا هستش یه مرحلش رو قبلش میتونید چیزی بخورین؟ چیز سبک باید خورد یا فرقی نمیکنه؟

بالا که نیاوردی؟

آزمایش گلوکز فقط یکباره ،چون شما اگه خدایی نکرده قند داشته باشی دیگه آزمایش گلوکز براتون خوب نیس
در اون صورت فقط قند دو مرحله میدن ،ناشتا و بعد صبحانه

یک بار اگه مشکوک باشی یا لب مرز باشی شاید مجدد چند هفته بعد باید تکرارش کنی

سوال های مرتبط

مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری