ازمایش گلوکز بارداری کی باید بدیم ؟؟

۴ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸ وقت داری من ۲۶ رفتم

۲۵ هفته رفتم

عکس سونو سه بعدی رو چن هفته انجام دادی عزیزم

از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 مامان م‍‌ع‍‌ج‍‌زه‍‌🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری