۱۱ پاسخ

با آب خنک قاطی کردم چند دقیقه هم گزاشتم فریزر تگری شه باعث شد بالا نیارم بعد خوردنشم دراز کشیدم سرمم تو‌گوشی مداحان

بابا من این آزمایشو دادم زدقندت بالاست
انقدر بهم استرس دادن دوباره رفتم آزمایش قند ناشتا و بعد صبحانه دادم نرمال بودم

من سه مرحله دادم تا شربتو خوردم تو ماشین دراز کشیدم
از قبل بالش و پتو گذاشتم اون یک ساعت تکون نخوردم راحت بود برام

آب میتونی بخوری

برای من که عین یه شربت بود خیلی راحت دو دقیقه خوردمش
هم تشنم بود هم گشنم چسبید😂

اول ازمایش ادرار انجام دادم بعد خون گرفتن پشت بندش ی محلول دادن گفتن با آب سرد قاطی کردم سریع خوردم اصلا هم بد نیست این چرت و پرت تا توجه نکن بعدساعت گرفتن ساعت نه و نیم ی بار خون گرفتن ساعت ده و نیمم ی بار دیگ تموم شد

واسه من سه مرحله ای بود نه بالا که نیاوردم ولی شیرینه خیلی اره با آب خنک قاطی کنی بنظرم خورده میشه
بنظرم دراز بکشی بهتره من مرحله آخر که خواستم بدم خون قبلش ی نیم ساعتی دراز کشیدم رو تخت
بستگی به بدن داره بالا بیاری یا نه

نگران نباش بدمزه نیس
به نظر من که خوشمزه هم بود

پودرو بااب یخ قاطی کردم مث شربت پرتقال شد بعدشم دراز کشیدم
ولی اخرش سردرد شدم ازگشنگی نباید هیچی بخوری تاخون دادن تموم شه

نترس اگه کم کم بخوری مثلا توی یک ربع اصلا حال بهم زن نیس و بالا نمیاری بعد از خوردنش هم یک ساعت باید بگذره و مجدد خون بگیرن اما وقتی میری برای آزمایش بعدش لقمه آماده کن با خودت ببر که بخوری دلت هم نزنه تحمل میشه کرد ولی ده دقیقه آخر سخت میشه 😂

بستگی داره چن مرحله ای باشی من چهار مرحله ای بودم چهارساعتی طول کشید پودره رو با اب خنک قاطی کن خوردنش آسون تره سعی کن بعد هر خون گیری دراز بکشی توی ماشین اگه نزدیکت بود

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی