سلام دوستان از روی جواب جنسیت مشخص میشه یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

من تا جایی که از مامانای گهواره یاد گرفتم دختره نی نی تو ازمایشت
ریسکم نزده همه چی اوکیه نگران نباش

عزیزم ازمایشت جنسیت رو تشخیص نداده
سونو انتی احتمالی میگه ولی اعتماد نکن بهش
همون سونو آنومالی دقیق هس

عزیزم ازمایشت ریسک داره ببری پیش دکتر ازمایش سلفری مینویسه برات

ن تو سونو شاید فقط احتمال بدن
آزمایشت ریسک زده

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری