دخترها میگم شماهم معده درد دارین؟!

۶ پاسخ

من هنوزم سوزش معده رو دارم

من نفخ شدید داشتم اذیت میشدم رفتم دکتر بهم پنتوپرازول و دایمتیکون داد الان بهتر شدم

درد نه ولی سوزش خیلی شدید دارم اذیت میشم خیلی

اره دارم شديد🙂

بله وحشتناک مخصوصا شب .سوزش شدید و رفلاکس ولی من حس میکنم از قرص آهن

اوایل بارداری
در حال حاضر هم دارم ولی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی