فشار۱۰پایینه؟ یا خوبه؟ اگه خوبه چرا ضعف و سردرد دارم🫠

۱۴ پاسخ

من از اول بارداری فشارم ۹ روی ۶ بوده تا الان .نرمالم مشکلی ندارم .قبل بارداری همیشه ۱۱ بود فشارم

خوبه مال منم همینه

منم فشارم همش ۱۰ و ۱۱ هست خوبه

من همیشه ۹ونیم ۱۰ عادی ام

من همیشه ۱۰ فشارم

من کل 9ماه فشارم 8بود فقد موقع زایمان ضربان قلبم اومده بود پایین

خوبه تا ۹

منم همیشه فشارم 10

نه خوبه.من همیشه ۱۰ بودم

ن واسه من ۱۰ بود گفت خوبه

عادیه من از اول ۱۰ رو ۸ ام

قندت و چک کردی بعضی وقتا افت قند هم باعث ضعف وبیحالی میشه

برامن ۹ونیم ولی خوب حالم چون نمک و چیزای شورشیرین زیادمیخورم وگرنه بی حال میشم

۱۰ تا ۱۲ نرماله
شما قندت حتما افتاده
منم همینم فشارم همیشه خوبه ولی یهو ضعف میکنم حالم بد میشه قندم میفتخ

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن🩵🩵 مامان کارن🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی