مامانا دخترم چراخودشو گازمیگیره😭

۵ پاسخ

پسرم موهاشو میکشه

جای دندوناش درد میکنه

😂😂دختر منم خودشو نیشگون میگیره
اصلا هم نه گریه میکنه نه دردش میاد
بهش میگن مرحله دهانی و تا سه سالگی حداقل باهاشونه طبیعیه نترس ولی سعی کن تا دیدی میخواد گاز بگیره حواسشو پرت کنی یا یه چیزی بری دستش که اونو گاز بگیره

لابدخوشمزس😂🤤🤤
دخترمنم همینه بخاطردندوناش اذیته

😂😂 چرا گریه میکنی؟ بچست دیگه 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۶ ماهگی