توروخدا ببینید ازمایش کوادمارکرم چطوریه؟🥹😭بگین همتون🥹

تصویر
۷ پاسخ

پ چرا یسره نبردیش دکتر

سلام عزیزم منم ازمایش انتیم ریکسش بالا بود گفت باید کواد مارکر بدی 25 م خیلی استرس دارم میشه عکس ازمایش ان تی بفرسی😭

عزیزم این آزمایش و همه باید بدن؟ چون دکترم چیزی نگفت

چقدر شد هزینش

که خیلی مهم نیس

اره pappaیکم لب مرزه

جواب خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد