خانما توروخدا دعا کنین همچی خوب باشه اومدم سنو ان تی🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

۸ پاسخ

انشالله همه چی اوکیه

انشاالله همچی خوبه گلم

انظالله خوبه نذر حضرت ام ابنین کن

انشالله همه چی عالی استرس نداشته باش

انشالله همه چیز خوبه خیالت راحت😍

ببینش وروجکو عشق کن😍😍😍

ان شااله خوبه همه چی

به امید خدا که مشکلی نیست عزیزم😘

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی