۲۱ پاسخ

ایشالا که سالم و سلامت باشه عزیزم

سالم باشه عزیزم ولی من ۱۰ هفته سونا معمولی نشون داد

من ۳هفته دیگه میرم انومالی😍 هنوز نمیدونم نی نی چیه

توروخدا برام دعاکنید تاجواب آزمایشم بیاد دیونه شدم

لراعشق پسرن

اصالتا براکجآیی

عزیزم ببخشید میپرسم
چرا اینقدر جنسیتش براتون مهمه ؟
شماکه بچه ی اولتونه تازه سنتونم خیلی کمه .

ایشالا ک سالم باشه ولی پسرو اکثرا توی ان تی حدس میزنن

من ۱۲ هفته و سه روز رفتم گفت دختره

میگم پسرر🥰

تست سوزن چی شد آخر 😁؟

پسره دیگه☺️😍💙💙
هرچی هست سلامت باشه من هفته دیگه میرم حالا مگه میگذره

انشاءالله اول سالم باشه بعد همونی باشه که دلت پیششه

سالم باشه انشالله

هفته دیگه هم میتونی بری.

انشالله سالم باشه جنسیتش مهم نیستا فقط دعا کن سالم باشه برا منم دعا کن میخام دوسه هفته دیگه برم انومالی اسکن واقعا انتظار سخته انشالله همه چشم انتظارا رو بی انتظار کنه وهمه رو یه نینی سالم عطا کنه الله و اعلم

ایشالا سالم باشه فقط

انتی نشون میده گلم؟

فقط سالم باشه و صالح.
جنسیت مهم نیست عزیزم🌺

ان شاالله که سالم باشه

سالم باشه انشالله.جنسیت مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🦕Faraz مامان 🦕Faraz هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فسقلی👶🤍 مامان فسقلی👶🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی