اومدم سونو خانوما دعا کنین خیلی استرس دارم🥹🥹🥹

تصویر
۸ پاسخ

انشالله همه چی خوبه

استرس نداشته باش عزیزم انشالله که همه چیز خوبه

انشاالله همه چی خوبه

ان شاءالله همه چی عالیه امیدبخدا

آنومالی ؟؟ چند هفته و چند روزی ؟؟

انشالا همونی بشه ک میخوای وای خدا من استرس گرفتم فردا میرم

همه چی عااالیه شک نکن،توکل به خدا

انشالله همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان عمرکوچلو🥹♥️ مامان عمرکوچلو🥹♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری