اومدم سنو خیلی استرس دارم خانما دعا کنید برام🥹

۵ پاسخ

امیدوارم همه چی خوب پیش بره

ان شالله همه چیز خوب پیش می‌ره عزیزدلم

برو غمت نباشه انشالله با خبر خوب می یای

چشم عزیزم دعا کردم برات
آیت الکرسی بخون انشالا همچی خوبه

منم همین الان از سونو دارم میام انشالله همه چی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری