زردی ۱۶خیلی زیاده؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

اره ولی نگران نباش
منم دخترم همینقدر بود اونقدر گریه کردمممم که ت بیمارستان شیرم کم شد (مجدد خوب شد) اما گذشت خداروشکر
2 روزم ت دستگاه بود... سخته ولی خب میگذره عزیزم... بذار همش زیر دستگاه باشه فقط برای شیر بیارش بیرون

اره دختر من ۱۷ بود دوروز بستری شد

آره دستگاه بگیر توی خونه بچه بزار با عرق کاسنی وشیر گاو حمامش کن تا پایین بیاد خودت هم سردی بخور اگه شیر خودتو بهش میدی

اره زیاده

با دستگاه احتمالا یکی‌دو روز طول می‌کشه نگرآن نباش

اره باید بزاری دستگاه میاد پایین

با دستگاه میاد پایین

نه قشنگم‌با دستگاه سریع میاد پایین

عزیزم ی روز دستگاه باشه میاد پایین هیچ خطری نداره دختر منم 16 بود

خواهر زادم زردیش ۱۸ بود دو روز دستگاه بود خوب شد خداروشکر

بسلامتی زایمان کردی عزیزم ؟بالاخره سز یا طبیعی ؟
مبارکت باشه

تقریبا ولی با یکی دو روز توی دستگاه موندن حل میشه دختر من ۱۴ بود

فک کنم باید بستری بشه
با دستگاه میاد پایین نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان آیــلـــا👼🏻🎀 مامان آیــلـــا👼🏻🎀 ۲ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان دلسامحمد پارسا مامان دلسامحمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان لطف خدا مامان لطف خدا ۱۲ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی