زردی 6ونیم زیاده؟

۱۰ پاسخ

زیر ۱۴ اوکیه نگران نباش نیاز به درمان خاصی هم نیس
فقط خودت عرقیجات و چیزای خنک بخور بچه رو هم با عرقیجات خنک بشورین

سلام خیلی هم عالی
تا ۸ موردی نداره نرماله

نه خوبه

قدم نو رسیده مبااارک عزیزم.
نه موردی نداره برا منم 5 بود نرماله مال شماهم

نه خوبه ،دختر من ۱۲بود تند تند شیر دادم ترنجبین و شیرخشت خوردم خوب شد خداروشکر

ن عزیزم زیاد نیس بالا ۱۳خطرناکه
تند تند شیر بده و بدنشو عرق کاسنی بزن
خودت هم عرق کاسنی و شیر خشت بخور تا زودتر تموم بشه

ن اتفاقا خوبه

بچه من ده هستش گفتن خوبه

ن عالیه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان آیــلـــا👼🏻🎀 مامان آیــلـــا👼🏻🎀 ۲ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان دلسامحمد پارسا مامان دلسامحمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان لطف خدا مامان لطف خدا ۱۲ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی