زردی ۱۰برای ردز چهارم زیاده

۶ پاسخ

از دختر منم ۱۰ بود دستگاه گف نیازی نیست فقط تند تند شیرش بده
گرم نگهش ندار
تا دفعش کنهه

بچت چن کیلوه اگه وزنش خوب باشه ببر دکتر بهش قرص بده دیگه بالا نره

پسر منم همین بود...بزارش زیر دستگاه و قطره شیر خشت بهش بده دوروز میاد پایین

عین پسر من روز چهارم شد ده و نیم قطره میدم

بچه رو خنک بگیر زود زود شیرش بده تا همراه ادرار از بدنش خارج شه اگه رعایت نکنی بالا میره

دستگاه بگیر تند تند شیر بده پایین میاد

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان آیــلـــا👼🏻🎀 مامان آیــلـــا👼🏻🎀 ۲ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان دلسامحمد پارسا مامان دلسامحمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی