۶ پاسخ

روز پنجم پریودی باید میخوردی
الان دیگه نمیشه.
ماه اولم باید جلوگیری داشته باشی
از ماه دوم اثر داره

ببخشید قرص روکین چیه از ال دی بهتره؟

باید روز اول تا پنجم خونریزیت میخوردی نه وقتی که تموم شدی

روکین من خیلی گشتم دیگه پیدا نکردم قطع کردم کلا .اگر هست چند بسته بگیر

عکسشو داری؟ میشه ببین استروژنش چنده اخه میگن استروژن 20یا30 خوبه کم باشه تهوع کم میشه

آره روز پنجم پریودی بخور تا یه هفته هم جلو گیری داشته باش

سوال های مرتبط