۴ پاسخ

خانما منیزیم هیددوکساید همون لاکسی ژل؟
دکتر گف لاکسی ژل بخورم
رفتم داروخونه بهم منیزیم هیدروکساید داد.
ضرر نداره؟

من برای یبوست تو بارداری و بعد بارداری شربت لاکسی ژل میخورم خیلی خوبه روزی دوبار یک قاشق غذاخوری

من دوتا میخورم با یه لیوان آب ولرم

یک قاشق غذا خوری. هر هشت ساعت یک بار. همراه غذا دکتر من اینجوری تجویز کرده برام

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی