خانما بچه‌های ۶ماهه چه سایز پوشکی میبندین؟

۹ پاسخ

+4 فعلا

۳ میبندم

دختر من چون وزن کمه فعلا براش خوبه

فعلا ۳

4میبندم از 6ماهگی

۴ ...

من۵میبندم

۴ میبندم

شروع کردم ۴

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی