واسه بچه 7ماهه چه سایز پوشکی باید ببندی

۵ پاسخ

من ۴ مای بیبی

من چهار می‌بندم مارک ببم خدایش خوبه نه حساسیت زد بچم نه رد انداخت

۴.

من سایز ۴ میبندم

بستگی به جسه داره ۴ خوبه وتا. چند وقتی ادامه دار میشه همین شماره برای من کع اینطوری هستش

سوال های مرتبط

مامان آروین رادوین مامان آروین رادوین ۱۴ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی