چه سایز پوشکی برای بچه ۶ماهه میبندین شماها؟

۱۱ پاسخ

۵میزنم تازه تنگشده جای رون هاش ۶ گرفتم‌۵ تموم بشه میبندم

3////

سایز ۴

چهار پلاس ماي بي بي

سایز۵

من ۴ هنوزم
ولی کم کم دیگ میخوام ۴ پلاس ببندم
منتظرم اخرین بسته تموم شه😂

۴میبیندم

4 میبندم

۳میبندم

سایز 4

میبستم من ۴

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی