دکترتو عوض کنی بهتره من بارداری اولم بدون هیچ سابقه سقطی با سرویکس ۳۰ به توصیه ایشون بیمارستان مادران سرکلاژ شدم به جز بیمارستان داخل مطب ۳ تومن دستمزد گرفت بابت همچین عمل ساده ای و دکتر مو عدض کردم گفت هیچ نیازی به سرکلاژ نبوده و با شیاف پروژسترون قابل کنترل بوده
دکتر هست منم تو مادران باهاش سزارین دارم خیلی دکتر خوبیه
چون تو مادران پرونده باز کردم دستمزد نمیگیره
۴۲ هزینه سزارین دوم
خیلی بیمارستان خوبیه خواهرمماونحا زایمان کرده راضیه
دکتر منم هست
من خودم نه ولی مامانم وخواهرم پیشش زایمان کردن راضی بودن
دکتر منم هست منم میخوام سزارین کنم پیشش
دکتر منم هست
منتهی من میخوام طبیعی بیارم
اما دلمم نمیخواد برم بیمارستان مادران
هرکس یچیزی میگه ازش میگن اخلاق پرستاراش خوب نیست و ...
بین هزارراهی موندم 🤕🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.