وای عاشق ابدوغ شدم هرروز میخورم🥹🥹ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

کم بخور بچه وزن نمیگیره ها

هرچیزی زیادیش ضرر داره. سعی کن زیاده روی نکنی

هرچیزی به اندازش خوبه

با گردو و کشمش بخور سردیت نشه

سردی زیاد نخور خوب نیست

منمممم عاشق دوغ ترشممم🤪

بچت دختره؟

نه ضرر نداره بخور کیف کن فقط نمک زیاد نخور با شیرینی جات

نه نوش جونت

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری