مامانا شمااز جندماهگی بچه میذارید روروک؟

۶ پاسخ

۵ ماهگی گذاشتمش

از وقتی کف پاش کامل ب زمین خورد اون موقع تازه داشت میشد7ماه

باعث دسترسی بچه به چیزای خطرناک میشه و پله و ...خطرناک و باعث میشه بچه رو نوک پا راه بره و ...

میگن خطرناک نذار

من هنوز نذاشتم

تو ٧ماه ميزارمش

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی