مامانا نظرتون در رابطه با روروک؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من میزارم از وقتیم گذاشتم پاشو محکم میگیره

من خریدم
دوتا بچم گذاشتم
این یکی هم دارم میزارم
خوبه

درسته میگن روروئک خوب نیس ولی من درروز تا شب جمعا نیم ساعت الا45دقیقه میزارمش مثلا20دقیقا صبا 20دقیق شبا از موقع ای هم ک گذاشتم پاشو محکم میگیره

من ک میزارم چون دخترم کلا دوس داره سرپا بمونه و راه برع خیلیم خوشش میاد
ولی بیشتر از ۱ ساعت نزاشتم تا حالا

بگیر اما زیاد از حد نذار بچه رو
از وقتی بتونه بشینه میشه گذاشت قبلش خوب نیس

من در حد اینکه ظرفی بشورم یا کاری داشته باشم میذارم سعی می‌کنم کم بذارم اما میذارم


اولی هم گذاشتم ب همین روال
از نظر راه رفتن و پاهاش و اینا هم دچار مشکل نشد اما زیادش خوب نیس

به نظرم خیلی خوبه حداقل ادم یکم به کاراش میرسه
منکه از ۶ ماهگی میزارمش

با همه چی اوکیه بجز روروئک

دکتر دخترم میگ اصلاااا نباید گذاش نمیدونم چرا

از زمانی که بشینه مستقل گذاشتم رورویک الان بهتر پاشو می‌زاره زمین قبلا رو پنجه میزاشت همش

من از چهار ماه و نیمگی میذارم

خوبه از 7 ماه بذاری

استفاده ازش منسوخ شده درسته خیلیا استفاده کردن ولی تو رشد بچه اختلال ایجاد میکنه چون عملا بچه طبیعی راه رفتن رو یاد نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 ۹ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۱۵ ماهگی