خوبه من میذارم حتی وقتی غذا میدم چون صندلی غذا نخریدم دیگ
خیلی خوبه نمیدونم چرا ممنوع شده
والا الان که ممنوع شده میگن روند تکامل در راه رفتن که سینه خیز و چهار دست و پا و حفظ تعادل رو زود یا ممکنه کامل حذف کنه و خوب نیست بچه باید با طی کردن تمام این روند ها راه بیفته برای رشد و تقویت عضلات .
من که نمیخوام بگیرم . البته دوستم و جاریم دارن و بچه هامون استفاده میکنن میگن نجات دهندشونه . من هنوز به اون مرحله نرسیدم ببین واقعا چطور پیش میره
خیلی خوبه
بچه زودتر راه میافته
رورک خوبه ولی جدیداممنوع شده میگن به لگن وپاهای بچه آسیب میرسونه الان اینابه جای رورک ساخته شده میگن بهتره
دکتر پسر من گفت کلا ممنوعه
به نظر منم به وقتش و به تایم معقول استفاده بشه خیلیم خوبه حتی
من نخریدم ولی اگر داشتم حتما استفاده میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.