نظرتون در رابطه با سرلاک چیه؟؟؟

۸ پاسخ

نه نه نه اصلا بدرد عمت میخوره فقط 🤣

سرلاک خوبه آهن داره ولی برا مقوی شدنش میوه و مغزیجات اضاف کن

آرد برنج
و سرلاک های متنوع از گوگل
انواع سویق هارو درست میکردم
انواع پوره ها

من خودم با سویق موافقم... چون اورگانیکه... کلی هم طعم های مختلف داره... راحتم درست میشه... مواد نگهدارنده هم نداره

به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم من یک بار برای پسرم درست کردم هی خشک میشد مدام باید آب یا شیر میزدم دوباره سفت میشد
آخه این تو شکم بچه چی میشه پس
شنیدم میگن چسبندگی روده هم میاره
خودت درست کن انواع سرلاک هارو خیلی بهداشتی و مقوی و سالم تر
من هرچیزی رو برای بچه ام تا ۱سالگی خودم درست میکردم

سرلاک خیلی خوبه برای وقتی که آدم کار داره نمیتونه غذا درست کنه

خوبه عالیه

دکتر دخترم موافق بود باهاش

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری