۴ پاسخ

عزیزم سونو وزنو کی رفتین و چقد بود؟

عه با همیم منم ۲۷ شهریور زایمانمه😍😍

من زایمانم 15شهریور هست واسه سنو وزن هم34 هفته میخام برم

اگ تحمل داری ۳۲ هفته برو
هرچی دیرتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان فُؤاد🫀 مامان فُؤاد🫀 ۴ ماهگی