خانما من هنوز بخیه هام همه نریخته طبیعیه؟

۲ پاسخ

برای منم نیوفتاده بخیه هام

عزیزم طبیعی بودی راضی بودی چند ساعت درد کشیدی .از تجربت میگی ممنون

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی