۲ پاسخ

نه اصلا درد نداره درد خیلی جزیی خیلی کمتر از پریودی....هزینه هم والا انگار هر دکتر و هربیمارستانی متفاوته .من ۵ تومن دکتر دادم ۲ تومن بخیه گرفتم ببیمازستانم برا بیمه رایگان

چرا باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط

مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری