دوستان توی هفته من کسی رابطه داره ؟

۹ پاسخ

من رابطه نداشتم بعد سزارین اورژانسی شدم🙁🥲هعی

اوه تادلت بخاد 🥴

من تا شب زایمانم رابطه داشتم مامام می‌گفت واسه زایمانت خیلی خوبه

اگه سزارینی نداشته باش اگه طبیعی راحت باش

اگه دکتر منع نکرده داشته باش من دارم

سلام بله عزیزم

اره کم کم شروع کن

اگ دکتر منع نکنه هیچ مشکلی نیست. برای طبیعی هم که اصلا رابطه خوبه در کل

اره اگه دکتر منع نکرده مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی
مامان پسری👼🏻 مامان پسری👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری