ميتونم گيلاس بخورم

۳ پاسخ

اره چرا نخوری .فقط داخلش نگاه کن کرم نداشته باشه

نه نفاخه

دکتر ب من گفت نفخ داره نخور

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی