۶ پاسخ

بچه من اصلا غذا دوس نداره، هرچی درست میکنم نمیخوره، نمیدونم چیکارش کنم

زیاد نده کمکی
ششیر بیشتر بده

الان ک داره غذا میخوره فعلا یه استپ وزنی داااارن تا یک دوماه

مشکله منم هست بچه ام به غذا علاقه داره شیرو خیلی کم میخوره 😞

چون غذای اصلی بچه که تا یکسالگی باهاش وزن میگیره شیره

وزن گرفتن با شیره
غذاها فقط برای اشنایی هست
شیردهیت رو بیشتر کن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی