سلام شربت سرما خوردی برای نوزاد یازده ماهه چی خوبه

۱ پاسخ

بگید لطفاً خیلی بی‌قراری می‌کنه سرما خورده

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی
مامان 🎀 آنیا 🎀 مامان 🎀 آنیا 🎀 ۱۴ ماهگی