چه پستونکی برای نوزاد یه ماهه خوبه؟!

۷ پاسخ

من اونت میدم

من ارتودنسی دادم نگرف
ولی اینو میگیره

تصویر

اونت صفر تا شیش ماه

بادامی بی بی لند

بیبی لند طرح اونت بگیر

هرچی دهن بگیره من بچم چهل روزگی بهش دادم عوق مبزد چون بزرگ بود برای دهنش یدونه کوچیک گرفتم

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

سوال های مرتبط