خانما چه پستونکی برای رفلاکس خوبه؟؟؟؟؟؟



#رفلاکس #کولیک#شیردهی

تصویر
۳ پاسخ

کلا پستونک فک کنم خوب باشه برا رفلاکس
من یه دونه ۰تا۲ ماه چیکو گرفتم
یکی هم ۰تا۶ اونت
گفتم اگر بگیره(که امیدوارم بگیره) ۶تا۱۸ هم میگیرم

من اونت خریدم

من دکتر براونز خریدم

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی