تبش خوبه باید چند باشه
#کولیک
#رفلاکس
#شیردهی
#فارق

تصویر
۵ پاسخ

نرماله

دکترگف از۳۷بالاباشه خطرداره.۳۶نرماله

خوبه

از 37.5نباید بالا باشه

خوبه دیگه از ۳۷ نباید بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان تیامیس مامان تیامیس ۴ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی