۲ پاسخ

دخترمن کولیک شدید و رفلاکس خفیف و حساسیت به پروتئین گاوی داره.دکتر گفت شیر آپتامیل پپتی۱بدم

دکترگفت هر شیرخشکی فقط حتما کامفورت باشه پسزمن سیمیلاک کامفورت میخوره

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی