۲ پاسخ

دخترمن کولیک شدید و رفلاکس خفیف و حساسیت به پروتئین گاوی داره.دکتر گفت شیر آپتامیل پپتی۱بدم

دکترگفت هر شیرخشکی فقط حتما کامفورت باشه پسزمن سیمیلاک کامفورت میخوره

سوال های مرتبط

مامان هانا 💝 مامان هانا 💝 ۲ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی